De F1 heeft haar eerste wedstrijd gewonnen!

Het was alweer een tijd geleden dat GKV een F-team in de competitie had. Sinds vorig jaar heeft GKV weer een F-team en dit seizoen start dit team ook in de competitie. Afgelopen zaterdag had de F1 haar eerste wedstrijd. Het ging om een oefenwedstrijd tegen ALO F2 en er werd zelfs gescoord én gewonnen. De eindstand werd maar liefst 1-6 voor GKV.

vrijdag, 02 september 2022

Het was even wennen zo 's ochtends vroeg bij een andere club tegen kindjes die je niet kent. Gelukkig hebben alle begeleiders hun best gedaan om de kids zo goed mogelijk te begeleiden. Zoals verwacht rolde de bal een aantal keer over het veld, was het soms even zoeken naar de juiste korf en waren er kleine "blessures". Maar na de wedstrijd mocht het team een staande ovatie in ontvangst nemen van de trotse ouders!

De meiden van de F1 - Op dit moment bestaat het team uit 6 meiden - zijn allemaal bij de Kangoeroeklup begonnen. Vorig jaar zijn ze begonnen met trainen als F-jes. Trainsters Iris en Hille hebben het team de basis van het korfbalspel bijgebracht. Voor de zomervakantie heeft Iris de ouders bij elkaar laten komen en gezamenlijk is besloten om het volgend seizoen mee te gaan doen aan de competitie.

Wij wensen Safya, Feline, Harini, Kaylee, Lina, Natalia en trainsters Hille en Iris een mooi seizoen toe!