Eerste (viert) zege!

De wedstrijd van het seizoen! GKV nog met maar 1 puntje en Fortissimo zonder punten. Wie komt er op die laatste plek en wie speelt zich nog even veilig?

Geschreven door Abdelali Tamriuat op donderdag, 24 oktober 2019

GKV 1 - FORTISSIMO 1
Een mooie, droge zaterdagmiddag. GKV 1 heeft een goede voorbereiding. De koppies staan gespannen, maar dit zou uiteindelijk gezonde spanning blijken te zijn. GKV en Fortissimo zijn in de eerste helft aan elkaar gewaagd. Iets bijzonders gebeurt er in de rust. GKV 1 gaat met een voorsprong de rust in. 10 - 9! Nog knapper misschien, dit houden ze vol tot het einde! GKV wint met 26-25! Hiermee schudden ze Fortissimo af en is Haarlem aan de beurt om onder de Hageneesjes en Hagenaars te komen.

Ik wil mijn complimenten uitspreken. Dit team heeft het niet makkelijk gehad, maar kwam altijd bij elkaar en werkt hard om beter te worden. Het is mooi om te zien hoe de groep naar elkaar toe groeit. Komend weekend een uitwedstrijd tegen Vitesse uit Barendrecht. Een verrassing in the making misschien? Komt dat zien om 15.30 uur!