Wedstrijdverslag GKV F1 - Excelsior F3

Zaterdag kregen onze F-jes Excelsior op bezoek. Dat was gelijk een topper, want ook zij hadden de 1e competitiewedstrijd ruim gewonnen. Maar bij de meiden was geen spoor van spanning te zien. Ze gingen na een goede warming up ontspannen, maar wel gefocust de wedstrijd in. Met een vliegende start stond het al snel 2-0 voor GKV.

De voorsprong is geen moment in gevaar geweest. Door uitstekend samenspel en een flinke inzet bleven onze meiden Excelsior de baas.

Soms gaat het er tijdens de wedstrijden nog al ruw aan toe waar sommigen nog een beetje aan moeten wennen. Maar dit team zorgt voor elkaar en neemt het voor elkaar op. Dat is super leuk om te zien. Het teamgevoel groeit iedere week.

De wedstrijd is geëindigd in een 5-1 overwinning. Met deze winst staan jullie nu bovenaan in de poule.
Meiden gefeliciteerd! Jullie hebben de smaak duidelijk te pakken. Het seizoen is goed gestart en lijkt alleen maar leuker te worden.

Lina, leuk dat je er bij was voor de support en goed te zien dat het snel beter gaat.

Groetjes,

vader van Feline